.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار اعضای شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با هاشمی رفسنجانی
دیدار اعضای شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افق تشکیل احزاب بزرگ و تاثیرگذار در کشور را روشن خواند و ائتلاف و ادغام را هدف بعدی موسسان احزاب دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار دبیر کل اعضای شورای مرکزی و جمعی از مسئولان حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون نزد مسئولان، نخبگان و تاثیرگذاران نظام جمهوری اسلامی ضرورت تحزب مورد قبول قرار گرفته است روشن شدن تاثیر احزاب نزد مردم را باعث گرایش و حرکت گسترده آنان به سمت کار تشکیلاتی خواند.

وی گفت: امروزه در اداره یک کشور به صورت مردمسالار دیگر نمی توان تنها به طبیعت اجتماع بسنده کرد و باید به سمت شکل گیری و احزاب بزرگ و موثر حرکت کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری داشتن برنامه مدون، اجرایی و کارآمد را یکی از وظایف مهم احزاب پس از تشکیل خواند و افزود: در صورت وجود برنامه در احزاب مردم به برنامه ها رای می دهند و منتخبان احزاب نیز باید پاسخگوی اجرای درست یا نادرست برنامه ها نزد مردم باشند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه امروز دیگر هیچ کشور مردمسالاری بدون حزب کار نمی کند گفت: این راهی است که پیشتازان مردمسالاری به آن رسیده و به آن عمل کرده اند و اکنون نیز پشیمان نیستند.

وی گفت : توسعه و عدالت دو ارزش مطلوب و بنیادین انقلاب اسلامی است زیرا توسعه نیاز کشور و عدالت آرمان جمهوری اسلامی است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، پایبندی احزاب به آرمانها، مرامنامه ها و شعارهایشان را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: موسسان و نیروهای حزبی باید به مرامنامه و شعارهایشان ایمان داشته باشند و به جد پیگیر اجرایی شدن آنها باشند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به مخاطرات گوناگونی که در دنیا و منطقه جمهوری اسلامی را تهدید می کند آسیب شناسی نظام، تبیین نقاط قوت و ضعف ارکان و دستگاهها و رفع معضلات را از نیازهای مبرم کشور خواند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با امکانات مناسب اقلیمی، انسانی، دینی و منابع متعدد می تواند با عمل به چشم انداز 20 ساله و سیاستهای کلی کشور، رتبه اول را در منطقه بدست آورد و این امر تلاش و همبستگی همه اقشار و ارکان نظام را طلب می کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتخابات آینده ریاست جمهوری را بسیار مهم خواند و با تاکید بر لزوم تشویق مردم و اقشار گوناگون کشور توسط احزاب برای حضور جدی در صحنه گفت: ائتلاف و وحدت نخبگان، شخصیتهای موثر نظام و نامزدهای احتمالی در انتخابات آینده می تواند موقتا جای خالی احزاب بزرگ و با برنامه را پر کند و افق روشنی را برای آینده کشور ترسیم کند.

در ابتدای این دیدار مرتضی طلایی نیک دبیر کل حزب عدالت و توسعه گزارشی از روند تشکیل و برنامه های حزب عدالت و توسعه ارائه کرد.

همچنین امیرعلی امیری قائم مقام دبیر کل حزب و دکتر دستغیب و اصغر نقوي به طور جداگانه گزارشی از فضای سیاسی - اقتصادی و بین المللی کشور ارائه کردند.


گزارش تصویری / دیدار جمعی از مسئولین حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با هاشمی رفسنجانی









 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.